2010!

Gott nytt år! :D
Under 2009 har det hänt mååånga konstiga saker som jag har gjort :O
Hoppas 2010 blir MINST lika galet! :D

Nyss har jag gjort det här när man smälter typ nån silvrig bit, hette det tenn? :O aja, jag smälte en bit av det i alla fall och sen hällde jag det i kallt vatten och den fick en konstig form jag inte ens kan beskriva och några småbitar ramlade av den
och då var det en tjej där som tydligen kunde spå vad det betydde :O
hon sa att det betydde att under 2010 kmr jag ställas inför ett jättestort svårt val och bitarna som ramlade av den var det gamla dåliga som jag kmr göra mig av med, och av de 2 saker jag kmr måsta välja mellan så vad jag än valde så kmr jag välja det rätta. det var ganska läskigt för jag vet exakt vilket val det är och det har jag funderat på i 2 år och inte vetat... och i år måste jag välja men VETTEFAN hur jag ska göra det e så jävla svårt! ni måste hjälpa mig och hoppas jag  blir nöjd med mitt val (A)

jaja.. orkar inte fundera mer på det där, det e så jobbigt jag dör! :O
Nu har jag inge mer å skriva i alla fall så vi hörs imorn! Pussar! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0