äntligen!

Äntligen fick jag datorn för mig sj till slut!
Idag har jag varit ensam hemma, dagens höjdpunkt! Jag kan inte ladda upp bilder än ;) Ni får vänta på det!
En bra sak med det hör huset e att det finns ett solarium som jag får använda ibland,
men som idag när jag var ensam hemma kan man ju använda det lite extra utan att nån kan säga nå, så lite brunare har jag blivit B-)

Nu har jag råd med hårförlägning! Så när jag kommer hem ska jag beställa från
Rapunzel of Sweden. Jag ska färga det och mitt eget i hår med samma färg så att det blir likadant (Y)
Längtaaar!! Men om det blir gult... Blir jag jeeeevligt förbannad!!!

Nu måste jag gå. Kommer inte att kunne bligga mkt medans jag e här tror jag men så fort jag får tillfälle ska jag! Och så ska jag försöka ladda upp bilder om jag får tid ;)

PussPuss saknar er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min blogg och min fina rubrik till dig :)

2009-12-27 @ 12:36:10
URL: http://emmar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0