emelie vi är horor! (6)

HejHej! :D
Bara emelie fattar rubriken ;)

Imorn ska jag va ensam hemma igen typ hela dan så då ska jag
SOLAAAAAAAAAA :D Har märkt att jag har blivit mkt brunare sedan jag kom hit och började sola,
tur som faaaan att det finns ett solarium här så att när man e ensam kan man sola när man vill! :D :D

Är som på bra humör just nu, vet inte riktigt vrf beror kanske på massa saker som kmr hända :D
för det första så får man ladda ner på ett spec sätt här lagligt :O film,spel,musik allt sånt :D
så jag ska fixa filmer och musik :D
En annan sak e att om typ en vecka far jag hem och då kmr jag kunna träffa alla som jag saknar så mkt :D och att när jag kmr hem ska jag ju få hårförlängning oxå :D
ALDRIG har jag längtat hem så mkr som nu :P

men nu har jah inge mer å skriva så vi hörs nog senare elr imorn :D
puzz!

Kommentarer
Postat av: fuck

JÄVLA CANCERUNGE! Kom inte och klaga när du har cancer sen ;) haha

2009-12-31 @ 16:56:04
URL: http://emmar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0