fel på texten igen...

Hej!

Nu är det nå cp med min text igen.. som ni kanske märker så är den "stor" ja ni fattar!
Vet inte hur jag ska fixa det men det löser sig nog snart! I alla fall..

Idag är jag hemma för jag mår inge bra alls! P.g.a många anledningar som jag inte orkar räkna upp..
Jag tror ida är hemma man kanske ska ringa henne sen?

                                           VIKTIGT!VIKTIGT!VIKTIGT!
Några kanske hann lägga märke till "naken"bilden på min pixbox? Bara så ni vet så VAR DET INTE JAG SOM LA UPP DEN DET VAR IDA OCH CHRISTOFFER SOM SKULLE JÄVLAS MED MIG FÖR JAG HADE LÄMNAT DEN INLOGGAD PÅ HENNES DATOR OCH DET VAR INTE JAG PÅ BILDEN!!!

Så, ni har jag fått säga det i alla fall!

Jag har också en hälsning till JULIA GUDMUNDSSON!
Förlåt för att jag dissar dig idag på tyskan men jag var tvungen att va hemma idag!(A)<3

Nu ska jag läsa bloggar, plugga och sova!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0