Friday is in the air!

Nej, egentligen inte, idag har jag ingen fredagskänsla. Av alla sega fredagar har det gär varit den värsta och drygaste nånsin! Som vanligt cut känsla i denna emoby..
Träffade några från porsnäs och andra idag men for hem för det var också segt...

Nu ska jag i alla fall skynda mig med ett kort inlägg innan jag ska fortsätta se idolfinalen :)
Den här sesongen har jag knappt följt den alls men eftersom att det e final typ i gång om året så måste man ju kolla! Hoppas erik vinner i alla fall, han e klart bäst och jätte söt! Men dom som vinner brukar ju inte bli så mkt "kändare" än dom som kommer 2a..
Nu har det börjat i alla fall så nu ska jag fortsätta se. Kanske bloggar mer sen. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0