guten abend fula holländare!!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och längtar hem!

Här är det bara slask och snön har regnat bort, jag e less på
att alla e så jävla fula här! (ursäkta...) seriöst, alla exakt likadana, alla ser ut som ryska soldater
 giantiska näsor, jeans där höftbenen börjar, 1 cm lågnt hår och slick, korta dunjackor i lack och pälsgrage...
och tjejerna... HJÄLP! Dom ser ut som marie dissarnak... det ser ut som att dom har plastikopererat sig så mkt så att dom ser ut som en transa som klätt ut sig till häxa! HJÄLP MIG NU!!

Aja...
Jag försöker i alla fall leta en färg som likna min hårfärg.. Altså hårträns!
Men det e svårt utan allas åsikter! Jag har ingen att fråga förutom mina föräldrar och dom kan ju ingenting...  -.-

Nu måste jag gå, ska trösta mig genom att kolla shane dawsons asroliga vidoesar! :D

PussPuss saknar er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0