HaiHAi!♥

Nu har jag kommit hem från stan :D Shoppat kläder, julklappar och ätit.
Jag kan inte avslöja elins och emelies julklappar eftersom att dom kmr få dom efter jul, men ida ska jag ju träffa ikv så jag kanske kan visa den senare :D Den e öövergullig..

Jag ska väl kanske äta nåt sen om jag orkar, sen träffa ida och chr sen grilla!
Men snart måste jag ju packa också... Det jag ska ta med mig blir väl kläder, bok, smink/platttång/spray/kam/, kamera.. vet inge mer hittils.


   svart diadem, 69kr                       svartbaslinne S  99       


rosa topp XS 149  allt från gina!

Javet, bilderna suger men jag har inte hittat sladden än till min kamera så det blir dåliga cambilder tills vidare..

Nu ska jag börja packa lite tror jag så jag måste gå nu vi hörs sen hejjs!♥        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0