hej igen!

Nu sitter jag här i min rosa mysdress och funderar över vilka julklappar jag kommer få :)
Ärligt så tror jag inte jag kommer få en hårförlägning... Men pengar får jag alltid så då ska jag köpa det så på ett eller annat sätt kommer jag få lågnt hår! Så när skolan börjar igen efter lovet kanske ni får
se mig i långt hår! :D Längtar!

Är också sugen på att köpa/önska mig  en klocka men vet inte riktigt. Jag har kollat på några från jetset och dom e jätte snygga!

Har också önskat mig Så länge vi båda andas och Stephanie Meyers nya bok Genom dina ögon. En kompis sa att den var jätte bra och eftersom att det är Stephanie Meyer så.. vrf inte? :D

Nu ska jag försöka sova i alla fall och FÖRSÖKA komma upp i tid så puss på er alla!


vad tycks??
Hmm.. vars har jag sett den här klocka förut? Var det på kissies blogg? ;S




        önskas!


önskas också!
ja, jag är som många andra, galen i twiligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0