JUUUUUUUUL LOOOOOOOOV

Ingen skola för mig på måndag ju så för mig är det jul lov nu :D jag vill ju inte åka men annars e jag jääätte glad! :D Ingen jävla läxa!

Lyssnar på en jätte fin låt nu medans jag kollar bloggar å sånt. Ska väl som vanligt ut sen och träffa jennifer och massa andra säkert kanske (Y)

En sak bara! Min msn funkar inte så om ni undrar vrf jag inte e inne nå så vet ni vrf! Vet ej vad det beror på men det går inte att logga in i alla fall.. Hoppas jag inte behöver skaffa en ny! Orkar inte adda om alla ..

Nu ska jag fortsätta så bloggar jag nog förmodligen senare och berättar vad vi har haft för oss medan de flesta e på whiteroom (stavning??)  
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0