nyårsafton!

God Morgon alla vakna!
För typ 1 sek sen slog det mig att det e ju nyårsafton idag :O
Har inte tänkt på det unedr hela den här veckan som säkert typ alla har gjort?

Vad har jag för nyårslöften?
Hm..Inga! Hittils. Jag brukar alltid kommer på ett par löften efter nyår.
Har ni nå löften?

En anna sak! Ni MÅSTE hjälpa mig med en sak! Det handlar om hårförlägningen igen...
Ja vet det e säkert jobbigt när jag skriver om det hela tiden, men nu har jag fastat i ett dilema som jag inte vet hur jag ska lösa!
Jag har ju råd och allt, det e inget problem längre, men nu är det färgen som e ett problem!
Just nu består min hårfärg av en konstig blandning mellan typ vitt/silver/ljusblond/gult :S Och allt löshår e ju liksom bara i en färg och det finns ingen som e exakt den jag har så ska jag..

*köpa den färg som e mest lik, och färga den och mitt hår i samma hårfärg?Det bästa och enklaste men det kan torka ut och slita ut det , dom sa att det sker på egen risk att färga det och att det ej rekomenderas men att det normalt alltid går bra men att resultatet varierar..

*elr.. att jag köper den färg jag vill ha, och sen färgar det hos frissan för dom kan göra det i samma förg som hårfärlägningen, men det kostar 800 och jag har inte de pengarna? Resultatet e ju lätt värt det men det känns så onödigt ändå.. vet inte!

jag tror jag kör på att färga både mitt hår och förlägningen i samma färg, det var sällan det försördes och jag tror knappast det läs hända mig, jag ska ju inte bleka det utan färga det, och bleka sliter ju ännu mer än färga.
eftersom att jag e väldigt långt bort frpn mina vänner så har jag ju ingens åsikt som alltid hjälper så därför frågar jag på bloggen, lite konstigt kanske men var tvungen...
snälla säg vad ni tkr jag behjöver hjäälp! (A)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr inte du ska färga hårfärlängningen (dom blir ju ändå fort slitna utan att du färgar ens) så de kmr bara göra de sämre. Färga ist ditt hår i en och samma färg (BLEK INTE)så att den blir samma som förlängningen :)

2009-12-29 @ 22:07:35
Postat av: Anonym

jag tkr inte heller du ska färgade

jag och min kompis färgade de och halva håret for typ bort ;) allså, den va inte ny

men de sliter sjukt mke,

färga hällre ditt egena hår som den före mig sa,

2010-01-07 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0