shopping i belgien!

HejHej! :)
Tänkte göra ett enkelt inlägg bara innan jag går!

Idag for vi till belgien och gick på stan och så, det var inte så jäätte roligt.
Vi for till en Galleria där det bara fanns typ märkesgrejs och sånt och tantkläder, allt var fult och överdyrt så det var ingen kul.. Men köpte ett par snygga skidbrrraller i alla fall :D
Och så köpte jag lite presenter ;)

Just det! Har ju glömt att svara på de som har frågat vad jag fick i julklapp,
Jag fick typ massa enkla små saker som..

*pengar (ofc!) till mobilen, att spara och pengar som jag får göra vad jag vill med!
(kommer nog för det mesta gå till hårförlägningen ;))
*bok
*klocka
*ansiktsmask, hårspray och såna saker
*ljus
*blond schampo/balsam
och massa andra saker!

Men det var en mysig jul i alla fall, även fast det inte var hemma i sverige.
Men nu ska jag nog gå, har inge mer att skriva och måste göra massa andra saker så vi hörs nog imomrn!

PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0