bloggpaus över!

Nu har jag tagit en bloggpaus och det har varit ganska bra, det lättade att man inte behövde skriva om sin dag hela tiden ;) Nu ska jag i alla fall fixa det sista på min  novell och sen skicka den till skolan. Hade utvecklingssamtal idag. Ville bara dööö! :S

På lördag ska klassen åka till Skellefteå, det tog typ en timme att fara dit så jag ska ha med massor av godis! :) Jag elin å emma ska åka i samma bil (Y) Vi skulle typ gå igenon dansen nån gång sen äta på stan tsm och sen uppvisning halv 8 tror jag. Våran balett vi ska visa heter vintervals och det kmr va jätte snyggt! Massa glitter å så ;) Nu måste jag koncentrera mig på novellen!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0