fredagsmys!







                   







Äntligen fredag!
Den här veckan har gått extra segt, har inte varit på humör alls på grund av skolan och så...
Varje fredag har jag sett fram imot att komma hem, fixa mig och gå ut och va med folk, men alla har blivit så jävla dryga och ingen e social längre och det finns inget å göra, jag vill härifrån!

I alla fall, i torsdags var jag på PAUS och beställde klipptid på tisdag, ska fixa mina slitna toppar
och inte göra nån stor uppklippning, vill helst ha en fin längd ist :) Vet inte vad jag ska göra med min lugg, har ni nåt förslag på hur jag kan klippa mig så säg till!
Var där idag och köpte mitt nya silverschampo! Den heter LÓRÉAL expert Shine Blonde, typ samma som förr men en lite annorlunda nyans, det förra var vääldigt silvrig men den jag har nu har jag använt 2gr idag ochd en var jätte bra! Mycket bättre än den förra! Den gav mycket vitare hår + en jätte fin glans och lite skimmer i typ guld/glitter, svårt å beskriva men den var jätte bra.
Jag rekomenderar den till den som söker ett bra silverschampo (Y)
Imorn blire luleå! Ska hämta min mobil som ahr varit på lagning, hooppas den e förbättrard ;S

Jag e ööööverlycklig just nu! Jag ska få hårförlägning! :D :D Elr mamma har inte sagt det "bokstavligt" men jag fattar att jag kmr få det, har nämligen sagt vad jag önskar mig i jul och hårförlägning ingick i det, jag visade henne nyss Rapunzel of Sweden (http://www.rapunzelofsweden.se/), alla beställer typ därifrån och alla säger att den e jätte bra blablabla, hon ba jaa då får vi ju BLABLABLA.. Jag fattade att jag kommer få det i alla fall, jag e ganska bra på att övertyga mamma saker ;) Nåt jag e nöjd över! Det kostade 790 i alla fall utan frakt. Skulle egentligen ha kostat ca 1000 kr men det var prissänkt (Y). Ganska dyrt javet men alla hårförlägningar kostar typ minst det priset, det var 50 cm långt och 120 cm brett, och med mitt supertunna hår kommer jag nog inte behöva allt så jag kommer spara typ hälften klanske :P
Färgen kommer ju säkert inte stämma in exakt med min hårfärg så jag ska ju såklart fixa den med silverschampo och sånt.

"OFFER" bad mig just säga till en kompis att när jag pratade med han i telefon så hörde jag hur en bil tvärbromsa och att en smäll hördes och att han försvann sen... Kmr inte å hända! ;O
Nu ska jag kolla bloggar, kläder, hårförlägningar, smink, hårprodukter, musik, smsa, nöta msn, ja, allt som ingår en fredags kväll för mig :D Vi hörs gullungar!

Försesten!
På SOn idag såg vi en film om Martin Luther, en KOTOLSK HUNK!! :D
Haha i alla fall, typ en film om kristendom elr nåt, HÅLL PÅ OCH DÖÖ! Jag fattade inte mkt och den var astråkig, jag och Elin gjorde lite dirty skämt till den så det vart mkt roligare då :D

PUSS!
(Är så less på att säga puss hela tiden, borde komma på nåt annat, FÖRUTOM KISSIES!! ;S;S)
Nåt förslag? (A)


Kommentarer
Postat av: Elin

plejbåj huset<3

menspojken, den svarta dildon, tampongen, METAL EVE!!!

hahahhahahahahahahhahahaahhhahahahahahahahahhaha:D

2009-11-28 @ 16:43:23
URL: http://www.echizz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0