heeej

Ni minns när jag skrev att bloggpausen var över? Jo tjeeena...
Jag har inte orkat och så har jag glömt.      Det var jättekul i lördags, klassen for ju till skellefteå och åt kinamat tsm, gjorde bort oss lite på baletten men annars var det kul!   
Jag och emma gick snabbt till cubus efter skolan för att jag skulle lägga undan rosa mjukisar till imorn. Har koftan redan så då kommer jag ha hela mysdressen ;) Den är inte för ljus eller för mörk, perfekt rosa enligt mig!  "Hittade" Olivia där, skulle också köpa en sån.
Så imorn ska jag "små" shoppa lite. Ska (måste) även köpa silverschampo, mitt e ju slut!
Nu ska jag försöka skicka min novell till skolan, internet har ju inte funkat tidigare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0