hjälp! denna by gör mig emo!

Asså jag e så (kommer inte på nåt hemskt ord nog) less på den här jävla emo byn så jag döör!
Jag börjar ärligt tycka att NO lektionerna med ANDERS har mer spänning och händelse än helgerna.
Alla e dryga, ingen e ute, ingen ORKAR va ute, inget å göra, mörkt, dött, CUTTCUTT!
Snälla, en våldtäcksman får gärna kidnappa mig till turkland, bara jag slipper rosvik! ;S

Så, nu har jag fått vara lite EMOtional så nu känns det lite bättre :D
Jag behöver nog inte berätta hur denna dag har varit... Ni vet nu att det finns inge å säga!
Var i luleå idag en stund i alla fall och köpte ny mascara från lumene och nytt puder från HM (blir mitt tredje (A) )
Hämtade även min mobil idag på the phone house men det skulle kosta 1000 kt å laga den så vi sket i det!
Men mamma pratade om att vi skulle förnya vårat abonemang eller nåt sånt och då fick man en mobil! :D
Hoppas! :O Ska kanske sova hos emelie nån helg, då kmr jag bort från rosvik! (6)

Puss!!!!aefgesagryuhin

'
     EMO BY!!!! finns det nån glädje i denna bild?! NEEEJ!!!!


Kommentarer
Postat av: em,ma

wow, fint skrivet. Rosvik förtjänar det, men int VI! NU DRAR VI TILL THA BIG ASS APPLE!

2009-11-29 @ 12:19:51
URL: http://emmar.devote.se
Postat av: ELIN

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag hatar också rosvik. vilket place, värsta new york! not.

2009-11-29 @ 14:13:03
URL: http://www.echizz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0