med elr utan smink?

Nu sitter jag och söker fakta till SO arbetet som ska redovisas på tisdag. Jag har skrivit jätte mkr! Jag e ganska stolt över mig sj (A) Nu kanske jag har tid att gå ut snart.. :O Yes!
Ida bad mig komma till kyrkan senare,alla e tydligen där, får se om jag orkar och hinner, annara kanske jag träffar henne en stund efter hon har varit där.
Eftersom att jag inte har uppdaterat nå i helgen kan jag ju berätta lite om vad jag har haft för mig :D
Jag har inte gjort nå spec faktiskt, jo, jag var med ida och christoffer :)<3 Vi gjorde inget spec, typ flamsade runt och hade sönder idas säng.. Jag lovar vi såg bara film ;D haha. Vi e så feta så benen bröts av HAHA! xD
 


          med smink :D elr utan.. -.-
tkr jag e mkt snyggare med.. det var då ingen bra bild men skit samma! Det e ganska stor skillndad också va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0