tråk

Nu skriver jag klart resten av SO arbetet som ska redovisas imorn. Det går väl gaanska bra. Ska stressarbeta så jag kan gå ut sen. Orkar inte bry mig om denna skit länge till! Fast den här veckan ska jag värkligen försöka bli lite mer "nördig" av mig.
Måste lyckas bra på HKprovet på torsdag. Jag orkar inte med ännu ett G! xp

Idag på tekniken skulle jag och olivia måla en planka elr nåt rosa, orkar inte förklara varför men vi hällde färgen direkt på brädan och det kom ju FÖRJÄVLIGT för mycket -.- Hoppas inte Anders misstänkte nåt när jag sprang fram och tillbaka i typ 10 min och hämtade papper :S Men sen märkte han att det massa rosa färg på bordet så jag fick stå med sandpapper och gnugga bort det -.- ... Anne bah, jjjag tror jag går och målar nån annanstans... :O HAHA!  Och när vi väntade på bussen idag (jag och emma) så var det nån kille med spretande dreads som ramlade på isen. Vi kunde ju såklart inte hålla oss för skratt och knockade huvet samtidigt och emma bah, AAHHH!!!!! Hela buss stationen typ tittade fult på oss.. -.- Inte konstigt :S
Nu ska jag spama jens, (han försöker betala mig med sprit för att göra läskiga saker), fortsätta jobba så kanske jag uppdaterar senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0