äntligen helg!

Kom hem för ett tag sen och sitter nu och läser andras bloggar och äter godis ^^ Jag värkligen hatar skolan just nu! På svenskan så ska vi ha läst ut en bok och lämnat in ett häfte där vi ska ha skrivit in massa uppgifter, jag har varken läst ut boken eller gjort klart häftet. På SOn skulle man egentligen ha haft prov idag men som tur var fick jag ha det på måndag eller tisdag för jag kan ingenting plus att min uppsats om helvetes digerdöden inte är klart än :@ NOn är väl som vanligt, jag har ju aldrig kunnat nåt om det där tramset så det spelar väl ingen roll..
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men nåt av detta blir det i alla fall,
Gå ut och träffa folk, komma hem sent och decka i soffan,
Vara med nån och se film äta godis, kanske sova över,
Eller bara vara hemma och inet göra nå speciellt.





Så här såg det ur när jag bakade kladdkaka igår :P Lite rörigt men mkt kakao ska det va! (A)
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0