avskedsbrev?! :O

Hejsan :)

Nu e kloclan typ kvart i 5, men det känns som att jag nyss har vaknat för idag har jag gått runt och gjort ingenting...

Idag blev jag skiträdd att ida hade tagit självmord! Jag fick nämligen ett sms imorse av henne,

farväl älskling ='( <3

Jag ringde henne direkt..

Hallå?
Heej?... Vad gör du?
Sitter i bilen :D
Jaha?!
Aa??..
Vad menade du med det där smset då?! :O
Jag ska ju åka till Gällivare! :D
UNGJÄVEL JAG TRODDE DU HADE TAGIT SJÄLVMORD! :@
HAHAHHAHAHAHHA

Jag e nog ganskas lättlurad.. -.-

I alla fall, idag kommer jag nog inte göra nånting, även fast jag vill gå ut och vara med alla som jag kunde göra innan jag blev sjuk... Nu ska jag läsa bloggar och sånt och se vad jag hittar på senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0