BAAAH!

Nu har jag kommit hem, vi var typ och hälsade på nå amerikanare elr nå, det var inte kul! :S
Jag e faktiskt jätte duktig på engelska, men om jag ska prata med nån som bara kan det språket,
så att det blir seriöst när man ska prata det, då får jag typ "panik" elr nå, och glömmer typ allla ord och då kan jag inte säga nå och då tror dom typ att jag e helt IQbefriad.. (Fast det kanske jag är ;) )

Ikv har jag lust att nöta datorn tills det blir vääldigt sent, det kmr då bli msn, pixbox, bloggar å musik. (Y)
Just nu chattar jag med ida. Hmm...tydligen är vi får.. Baaah, Maaah, fast får låter ju inte egentligen så,
vi är helt enkelt missbildade får -.- Jaja...

Nu ska jag lyssna på musik och fortsätta nörda mig så kanske jag uppdaterar senare.

Puzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0