Chokladkakaaa!

HejHej,

Jag har (tyvär) använt mitt silverschampo idag ;), men det blev ganska bra faktiskt,
lite av det gula försvann men det e fortfarande inte som jag vill ha det. Lite pengar har jag nu i alla fall
så det blir som sagt snart en blekning.
Jag har tidigare sett en jätteljus och inte så dyr blekning på cubus. På tjejkvällen var dom billigare, hoppas inte dom e slutsålda, hittar jag en sån så blir det nog den!
Just nu gör jag inget spec, bara tv.

Ibland e det inte lika kul att läsa bloggar nå mer!
Alla e sega på att uppdatera, alla stora bloggar och alla andra. Kanske till och med jag har blivit seg...
Det e jättetråkigt när folk inte uppdaterar, spec när det inte finns nåt att göra!
Nu ska jag ta ett glascola, kanske chokladtårta (med marabou i!) och ett täcke och lägga mig i soffan och se om det finns nåt att titta på, om inte så går jag väl och lägger mig och ser en film samtidigt.

Söndagar e värkligen en av veckans segaste dagar... Alla tycker nog det ;) Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0