DÅLIG UPPDATERING IGEN

Sorry för dålig uppdatering i helgen men har haft så fullt upp med annat helt enkelt!

Magiskt nog så har JAG GJORT LÄXOR I HELGEN! Det kan man inte tro om mig va? ;) Gjorde klart alla
ogjorda fysikuppgifter och skrev in alla svenska grejer i häftet som jag ska lämna in på måndag. Härligt att äntligen ha det ur världen! :D
I helgen har jag varit med massa massa folk som vanligt, dom som jag vanligtvis aldrig hinner träffa på vardan.

Massa annat roligt har hänt (Om ni fattar vad jag menar? ;) ♥ ) FÖRMODLIGEN INTE :O

I alla fall så lyssnar jag på musik just nu och ska snart äta en pannkaka till kvällsfika :P GottGott
Har sovmorgon imorn så då hinner jag fixa mig och slipper stressa till bussen , eftersom att "Porsnäs bussen" stannar vi skolan och jag bor typ bara några meter därifrån ;)
Jag vart SKITGLAD när jag fick veta att Foki belv årets blogg! Hon förtjänade helt klart att vinna :D Missade galan på tv men läste på hennes blogg ist. Aja, nu ska jag äta min pannkaka och förtsätta lyssna på musik och sen göra ett tappert försök att somna i tid så jag orkar upp imorn :) Vi hörs förhoppningsvis imorn.

PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0