Sämre...

Nu har mamma kommit hem, hon köpte hem mat från max. Det var jätte gott!
Första gången jag åt på hela dan.

Jag mår bara sämre, förut hade jag ju 38 grader, nu har jag 39! :O Det gör hemskt ont i hela kroppen, huvet "dunkar", jag hostar som ett syk och eftersom att jag inte har ätit nå mkt idag, så snurrar det i huvet hela tiden ( haha) och det känns som om jag ska svimma när som helst...

Det e inte kul att vara så sjuk som jag är nu, men det e ganska chill ändå för jag pallar inte skolan just nu. Min klass kan ju va lite jobbig ibland, eftersom att det e spöktunnel imorn och alla klasser ska klä ut sig, så jag kan tänka mig allt tjaffs och alla diskusioner om vad man ska ha... Tur jag slapp! :D
Haha jag minns förra året, vi var typ fjortis katter ;) Vi vann ju såklart inte -.-

Förmodligen blir jag hemma imorn igen. Jag hoppas faktiskt det! :O 


Kommentarer
Postat av: julia gggg x)

haha, nej men vi var faktiskt "överens" (stavning) den här gången ! :D alla ville typ typ va hejn ! ;D aja, krya på dej !

2009-10-22 @ 19:29:37
URL: http://juliagudmundsson.blogg.se/
Postat av: julia

haha ok ;)

2009-10-23 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0