.

Sitter här och funderar över en...ja ska man säga f.d vän?...
Är smått irreterad för han värkar ju aldrig lyssna när man försöker lösa saker och ting?
Jag tror du vet vem du är och om du läser detta så vill jag att du ska veta att även om man bråkar så löser det inget att forsätta deppa och tappa kontakten bara så att det ska bil mer synd om dig eller?
Ändå så vill jag inte vara ovän och hoppas du fattar det.
Aja.. det var det jag ville säga men du väljer själv hur du vill göra om du vill säga upp kontakten med dina vänner eller försöka lösa det? Hoppas du väljer rätt.. </3


Nån som kan vet hur man gör och kan göra en header till mig? (A) ;)


       
kan ju bjuda på en bild också, ingen bra men... :)


Kommentarer
Postat av: emelie

sötis (:

2009-10-03 @ 18:31:44
URL: http://topsecretyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0