feber -.-

HejHej,



Jag trodde jag skule vara frisk idag, gå till skolan och må bra inför helgen :D
Men NEJ, under natten har jag fått 38,5 graders feber :( Och jag har ont i hela kroppen och i huvet
och ingen ork. Nu sitter jag i soffan och dricker o'boy och ser tv. Det finns INGET att se, typ wb tyra
banks show program -.- Imorn är det spöktunnel på skolan och jag har ingenting till det som
min klass ska klä ut sig till. Hoppas jag e sjuk imorn igen så att jag slipper. Engelska provet missade jag idag också, kanske tur för jag hade inte tränat så mkt så då har jag
tid till att träna tills då jag ska göra provet. Nu orkar jag inte sitta upp längre så nu ska jag fortsätta chilla så hörs vi senare.

hejsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0