Fixx!

HejHej :)

Nu har jag redan börjat fixa mig för discot ikv,
har fixat håret med silverschampo (det blev jätte bra (Y) ) och så har jag använt "våffeltången" i underhåret för volymens skull. Så lite senare ska jag tupera, sminka mig och sen fara till Emelie, så fixar vi oss lite mer tsm och sen åker vi! :D Jag ska också sova hos henne ikv, orkar inte med att mamma ska hämta mig så
sent -.- Tar kanske med mig lite godis elr nå också, är jätte sugen! :P Imorn kanske jag laddar upp lite bilder,
om jag hittar kameran... Då måste jag leta den då!
Får se vilka vi träffar där, några från klassen ska ju dit, några från porsnäs o.s.v. Och några från luleå :SSSSS Hoppas inte jag träffar dom. Lång historia.. Ni har kanske läst min "diss" tidigare i bloggen?
I alla fall, det e som han ska dit...

I alla fall, nu ska jag snart äta nå kanske och fortsätta fixa mig så ses vi senare!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0