R.I.P platt tång :'(

Nu har jag varit vaken sen 8 och nu sitter jag i soffan och ser tv, lyssnar på musik och slumrar till lite grann då och då ;)

Jag måste bara berätta en hemsk sak! Jag vet att ni kmr tycka jag e jätte fjortis nu men..

                                                     MIN PLATT TÅNG E TRASIG! D':

Jag vet det låter helt onödigt men jag plattar håret varje dag, (förutom om jag bara e hemma o.s.v.)
så ja, man kan säga att jag e beroende av min platttång, så i måndags när jag gick upp innan jag skulle till bussen så funkade den och jag plattade det helt normalt, packade sen ner den i väskan och gick till bussen.
Sen när jag kom till skolan så skulle jag platta det lite mer nogrant (stavning) och då värms den inte och lampan som visar att den e på lyser inte!
Men lite hopp finns det, jag har en jätte gammal platttång som värms upp på typ 3 min, men den e ju såklartr inte lika bra som min förra som blev varm på typ 5 sek! Den suger!                                                             

Så medans mamma e på stan idag efter jobbet, så bad jag henne att hålla utkik efter en ny. Det måste inte vara en dyr superkvalla, bara den har snabb uppvärming så e jag nöjd! Jag har hört att när man har använt sin platttång tillräckligt mkt så slutar den att funka. Jag misstänker att det kanske var därför den gick sönder...


                                   R.I.P </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0