hejheej

Nu har jag just tagit en mysig dusch och ska lyssna på bra musik,
se lite tv och sen bädda ner mig och sova ^^ (försöka i alla fall...)
Imorn ska vi fara till Pitholm och se en dansuppvisning. Blir kul, man får göra lite annat men ändå så blir jag så ***** less på att dom e så sent ute med viktigt information! Så här kan det låta...

" Ja i övermorgon ska ni på en obligatorisk dansuppvisning...oj förlåååt mig för att jag inte sa det tidigare men jag var ju sjuk!!!!  D': " (So what påminn nån annan informera om det då!? :O 

Ja det kan ju låta enkelt, men tänk alla vi som åker buss? Tänk om det e på kvällen och alla bussar har gått och så har man en dag på sig att fixa tjuss? Jobbigt värre!
Jävligt less blir man i alla fall..
Och nu ska vi ju ta en buss som går kvart i tre till pitholm så jag kanske är tillbaka när den enda möjliga buss som går att ta är 18.20? Då kmr jag ju hem så sent, ibland vill jag bara slippa detta!
Nu ska jag i alla fall sätta in lite volymmousse i håret och föna det.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0