Hejsaan

Nu har jag just kommit hem, var hos Ida en stund,
vi hade bestämt att vi skulle baka kladdkaka idag, och otroligt nog fick jag för mamma även fast jag var sjuk idag :O
Så imorn blire skola för mig -.- Juste, helvetes engelska prov på torsdag, måste låna en bok och plugga...
Äggen var slut så det blev chokladbollar, chips och film, "College". Den var lite mobbad men ganska kul ändå :)
Eller...det var egentligen bara jag som bakade kom jag på, Ida åt pizza medans, vi tänkte inte särsilt mkt, jag bara började och jon börkade bara äta. Sen när jag var klar... HOPPSAN! :P -.-
Det var länge sen vi gjorde nå tsm känns det som, så det var jätte kul!
Hade med mig kameran men tyvär så glömde jag ta nå bilder...

Om hon kan så följer hon mig till lule i helgen, annars får jag höra med nån annan, kanske jennifer?
Mamma kunde ge mig pengar så det blir shopping! :D ME LOVE.
Ska gå och lägga mig nu, får ta den tidiga bussen, ska kolla om jag kan få tjuss till busskuren.

Puss o kram!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0