höstlov!

Ääääntligen e det höstlov! Kanske lite sent å skriva det, haha, men det känns
mer som det nu. Fast... hittils e det ganska tråkigt. Alla e tyå borta på halloweendiscot,
har försökt ringa emelie men hon svarar inte, ingen uppdaterar, inget på tv tror jag, mamma köpte inge godis och jag e skiiitless på popcorn!  Så ja, det e inte kul just nu.

Eller jo! Jag ska ju färga håret :D
Jag tror mamma får färga det som vanligt, jag e alltid så rädd att det ska bli fel! :O
Jag har färgat håret massor meed gånger på andra, massa annorlunda saker som till och med ränder! Asså typ en randig slinga ^^
Men tror faktiskt aldrig jag skulle kuna göra det sj och jag vet inte vrf :S  
I alla fall, jag kanske laddar upp en bild på resultatet senare och kanske också vilken färg jag använde :)

Ha en trevlig lördag! ;) 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0