Inge mera godis för mig? :O

HejHej!

Har inte kunnat uppdatera på länge men nu är det slut med det!

Ni minns när min text var så där fet och ful och liksom satt ihop så där mkt? Det var för att samtidigt som jag skrev klart mitt digerdödenarbete så gjorde jag även ett inlägg så då på nått sätt så vart texten likadan som den på mitt digerdöden arbet :O Helt konstigt, så jag var tyvär tvungen att ta bort inlägget om filminspelningen, med det var det värt, för nu e min text normal igen!

Kom hem från skolan för ett tag sen och känner mig helt slut! Vi har ju inte haft balett på hela denna vecka och inte förra heller, eftersom att vi hade temavecka, så på nåt sätt har jag saknat den lite ^^ Så det var grymt jobbigt med fysen idag men det var kul ändå med dom andra övningarna :)

En konstig sak jag har upptäckt, e att under helgen och hela den här veckan, så har jag inte varit nå sugen på godis! Vanligtvis brukar jag vara det hela tiden ( ^^ ) och nästan varje dag köpa minst en kinder maxi på skolan, men nu har jag inte varit sugen på det alls! Helt konstigt, kanske e det för att jag ska sluta äta så mkt godis för att det inte e bra?.. Äh, snart kmr jag säkert skrika efter kinder maxi igen, man kan ju alltid drömma ;)                                            
Ska läsa Kissies, Dessies och Paows bloggar sen. Jag är inte nån wannabe fjortisbloggare med jag läser dom bara för att ;) Det e också kul att Kissie och Dessie provocerar , men alla vet inte det så vissa blir ju ganska upprörda när dom håller på som dom gör, men jag erkänner sj, jag har inte heller alltid vetat att dom inte var seriösa med allt! Ska ju läsa foki såklart också, älskar hennes blogg! :D                                   
Nu har mamma gjort nån slags efterrätt, typ stekta äpplen med kanel elr nå. Ovanligt, hon brukar vara typ "anti-efterrätt på vardagar".. Synd bara att jag inte är sugen ;) Nu ska jag gå och försöka äta nåt av det :)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0