Lule i helgen :D

Nu sitter jag och och kollar kläder på internet.
Det blir lueå till helgen så jag letar efter nå snygga festtoppar och även vardags kläder.
Ska åka med nån kompis, måste bara höra vilka/vem som kan.
Också sugen på att köpa nå snygga accessoarer. På melba har dom jättefina armband!
Just nu är det ju inne med nitar och jag tycker det e jätte snyggt! Inte typ
sähära rockiga nitar ni fattar vad jag menar? Utan typ söta nitar ^^ Det vill jag ha! Helst på armband,
såg att dom hade nå liknande på Gina, måste dit!
Rosetter är också jätte fint, eller, jag älskar rosetter ^^

Men huuur ska jag hinna fixa mig och allt då? Då blire ju på en lördag och dom enda bussarna som går är 09.20 tror jag och typ 14.20 elr nåt sånt, och stan stänger ju typ 3-4 så då blir det ju 09.20 bussen och då måste jag upp tidigt och det orkar jag inte! Fast det är det värt, går man inte upp i tid på helgerna känns allt så bortkastat tkr jag.
Haha elr så får jag göra som jag och älskling alltid har gjort när vi har farit till stan,
stressat som fan på morgonen till bussen, fixa håret och resten av sminket på toan på bussen HAHAHHA. Då e man klar när man typ e i stan ;D Dessutom så är det ju inte så stadigt, så det händer ju att man kastas in i väggen lite då och då och det kan ju även låta lite, och när man kmr ut 2 personer och är helt slut så kan det misstolkas ganska mkt! Men då får vi nåt att skratta åt ;D

Föresten, det kanske även blir bio? :) Vet inte riktigt vilka filmer som går just nu,
 den ända jag vet är Upp från Disney ;) Får se hur det blir i alla fall. Då har man nåt att längta till i helgen än att bara vara ute och dryga.

Längtaar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0