Måste ha blekning!

Jag hatar mitt hår!
Jag ska aldrig mer låta mamma köpa färg åt mig bara för att jag e så envis och inte kan vänta!
Som sagt blev mitt hår typ gult när jag blekte det och det var inte alls
vad jag ville ha..  Nu har jag städat och jobbat lite och så så nu har jag lite pengar
till att börja med så snart kommer jag kunna köpa en ny blekning.
Det ska ske på egen hand den här gången!
Det måste bli innan sportlåvet e slut, inte en chans att jag tänker gå till skolan som mitt hår ser ut nu!
Jag vet....!
Jag låter jätte bortskämd just nu men när det gäller hår så e jag kanske kräsen.. ( heter det så? O: ) 
 

Jag har jätte ont i halsen just nu så nu sitter jag och dricker varm te, läser och bloggar och msn. Ida pratade om att kanske ses senare, får se hur det blir med det... JAG FÅR TA EN MÖSSA! Haha ;)      
OK då! Det e ju inte precis knallgult som att när man tänker sig gult så tänker man typ kyckling/knallgult.
Det e mera blondljusgult som dom flesta blonda kanske är. Fast det var inte så jag ville ha det! :P
Föresten.. om jag bleker det igen sp kmr det nog bli platinablont... Hmm.
Skulle jag passa i det? :O
Får se hur denna dramtik med mitt hår kommer sluta..

Nu ska jag byta om och kanske träffa ida en stund om jag får för mamma och om hon inte gör nå annat.
Bloggar senare.

Puss!♥
Önska mig lycka till med mitt hår! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0