näästan frisk!

Nu e min feber typ borta! Och jag känner mig mycket piggare och huvet "dunkar" inte som det gjorde igår :D :D Men jag e fortfarande jätte forkyld!
Tyvär blev det inge disco idag och ingen shopping -.- Men eftersom att det e lov kommer jag säkert åka flera gr
till stan ;) Och eftersom att jag snart e helt frisk kan jag snart färga mitt hår också.
Alla säger typ att man inte ska göra det när man e sjuk. Är det kanske för att huden e extra känslig?
När jag hade sådär ont i kroppen hade jag ju det i hårbotten också så ifall jag hade blonderat då
så hade det npg gjort skit ont! Jag kanske kan göra det idag? :O Då ska det inte bli gult!
Nu ska jag göra det vanliga, tv, musik... hörs sen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0