Ooopsss... (A)

Hej igen,

nu har jag ätit och sitter nu i min rosa morgonrock haha och chillar.
Är väldigt förkyld, i typ 2 veckor har jag gårr runt och hostat hela tiden, asjobbigt! så nu kom mamma in
med lite te ^^ Ringde idag pch frågad eom man fick fara hem lite tidigare från skolan,
men NEJ det fick man såklart inte! Aja det e bara å stå ut...

Jag e jätte sugen att shoppa i helgen!
Nästan varje helg jag varit i luleå och gått på stan, med det senaste 2-3 veckorna har jag bara varit hemma,
och det var varit skittråkigt! Så nu i helgen vill jag göra nånting. Jag och emma pratade om att en dag skulle vi köpa fett mkt chips, godis, marabou och varsin läsk och hela dan se gamla goda filmer! Både nya och bra filmer och även söta och goa filmer som man älskade när man var liten :D Ett måste!
Eller så kanske jag kan få lite pengar av mamma och fara in till luleå med nån kompis och köpa lite kläder, för det behöver jag! Och dessutom e jag FÄRJÄVLIGT less på denna skitby jag bor i -.- Altså, nånting måste ( SKA ) hända i helgen!

Hehe oskyldiga jag! (A)
När jag och mamma var på konsum så köpte vi ju 5 smp chokladbitar,
det var meningen att mina 2 brorsor skulle få en var, mamma en och jag 2. Så jag hade det i min
väska och gick till datorn, tar en liten marabou...en till...en till... mamma kommer in,

"Vars har du dom där chokladbitarna? :O"
"Ee..hehe..oskyldig (A) ....NOT (6)

Nu ska jag snart duscha så vi för höras senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0