Sjuk!

Nu har jag inte gjort ett inlägg på typ en vecka! Jag har haft så stressigt med alla prov och allt shit så jag har helt enkelt inte orka bry mig om bloggen. Men idag e jag hemma, mår inge bra känner mig väldigt hänging och hostar som en kärring. Jag for hem igår, eller det kanske inte var med vilje, lärarna skickade hem mig för
dom tyckte jag såg sjuk ut. ( Inte sinnes sjuk ;) )
Idag e jag också hemma så att jag kan fara till skolan imorn, om jag ska få vara ute under helgen måste jag bavisa att jag e frisk genom att fara till skolan på fredag.
Idag har jag inte gjort nå spec, igår och idag har jag typ inte haft nån lust att äta nå, typ bara druckit o'boy. När man e sjuk går man nog ner ganska mycket. Fast jag bantar inte!
Jag e inte riktigt nöjd med min hårfärg så återigen har jag i silverschampot, det börjar ta slut så det här gången ska jag ha i det typ en timme så slipper jag använda det så mycket sen igen. Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och tare lugnt så uppdaterar jag senare. Snart blire nytt utseende på bloggen.

Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dej <3

2009-10-15 @ 13:27:58
URL: http://topsecretyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0