STAN IMORN!!<3

Hejhej :D

Jag blev hemma idag.. Inget å göra förutom msn, men det blev ganska intresant där ;D haha och sms ofc! ;)

Imorn blir det stan! Det var ju rätt länge sen eftersom att jag har varit sjuk, men imorn ska jag till luleå! :D Måste shoppa kläder och BLEKNING! Jag dör annars! Ok kanske inte dör men.. jag skulle kunna! ;)

Ifall jag inte kmr ifrån mamma så jag kan köpa det, så får jag använda mitt silverschampo, det vart ganska fint när jag använde det sist, ska faktiskt göra det igen tror jag,  bättre än alla andra gr jag har haft det :P
Jag ska duscha sen också.. 

Vilka ska på what a disco på fredag? Jag vill jätte järna (stavning) dit och jag känner några som ska dit men jag vill järna möta nån innan och så, ni får jätte järna höra av er eller kommentera om ni ska :) Nu ska jag fortsätta nöta msn, tv och duscha sen så kanske vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0