Fredagsmys!

Hejsan^^

Välkommen till min nya blogg! I den här bloggen kommer ni kunna läsa om min vardag,

mina vänner, skolan kanske, kanske kläder och dans såklart eftersom att jag går dansklass och lite allt möjligt!^^


Medans alla är på discot ikv e jag hemma och fredagsmyser bara ^^
Har just använt mitt silverschampo igen, vart ingen stor skillnad men ganska bra i alla fall. Har inge kul att skriva om just nu men kan ladda upp lite bilder från dagen. :P Kanske uppdaterar lite senare ikv men just nu ska jag gå till tvn och mysa med chips och cola!

Pusshej♥




            
ser ut som en treåring...


                                 
olivia
                   


                        
snyggingar


       
              kinder maxi♥

                     svansjön idag på baletten...långtråkig^^

          


Kommentarer
Postat av: Eliiin

ful bild på mej, verkar se ut som en tjej som e knäpp:( Fin blogg förresten!!:)Söta DU och OLIVIA

2009-09-26 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0