Mjölig kladdkaka plus Blondie n Blondie :D

Kom just hem från ida, vi har bakat bladdkaka och sett blondie n blondie! :D Ja.. blonda som vi är så gick det ju inte så bra att baka eftersom att vi råkade blanda allt samtidigt i samma skål när man egentligen ska blanda mjöl, kakao och hmm.. nått mer var för sig och sen blanda ihop allt. Plus att det blev 1 dl för mkt mjöl... A filmen var ju bra i alla fall! ;D Har so prov på fredag och kan typ ingenting plus att jag ska skriva ca 5 sidor om digerdöden till fredag också och hittils har jag bara skrivti 2 o en halv -.- Aja måste gå nu ska försöka somna tidigt så jag hinner fixa mig imorn. Juste vi har ju skoljoggen imorn också (Tråkigt!) Men man skulle i alla fall få fika också så jag klarar mig nog ;) Men nu ska jag gå och försöka somna.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0