i love shopping!

TjaTja!

Sitter och kollar hårförlängningar, typiskt mig? ;O
Nu när jag får lite mer pengar, och kan spara mkt mer så kan jag köpa ny redan nästa månad!
Då blir det clip on set ist för trens, då slipper jag sova med den, vilket är väldigt jobbigt!, jag slipper tvätta det lika ofta, och slipper platta det lika ofta, så det kmr hålla mkt längre och se mkt bättre ut och så kan jag sköta om mitt hår mkt bättre samtidigt :) Så det blir jätte bra! (Y)

Innan  vi åker hem ska jag köpa 2 st Victorias Secret parfymer, ett ljus från yankee candle och emma och elin har bett mig köpa hem var sitt paket med 2 mascara och en eyeliner, ni vet ett sånt som jag köpte? ;P
Så betalar dom tbax till mig sen.



Tror det var dom här 2, doftar fräscht och sött!
dom här finns inte i sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0