imorn kmr eeelin!

Kom hem för ett tag sen , har sköljt bort allt smink, härligt! och sett desperate houswifes, så nu finns det väl inte så mkt att göra! Ska väl försöka läsa en bit i min engelska bok, "Dead and gone", ska ju redovisas på torsdag.

Imorn kmr elin grrrrr! Hon ska sova hos mig till torsdag, vi ska göra klart HKprojektet om "framtidens mat" som ska in på torsdag, sen plugga på i SOn (även prov i det på måndag :S ) , biologi provet på fredag! Fatta dilema?! ;O Så vi ska försöka plugga som FAN! Sen ska vi kanske se nån film elr nå, vi hade vela se
"det regnar köttbullar" så jävla bra den är! men jag hade den inte hemma -.-
Så elin jag vet vad vi kan göra.. VI KÖPER MARSHMALLOWS OCH KÖR SHUBBY BUNNY! :D haha!

Och på fredag, ska jag kanske sova hos emelie, och om det går ska vi på hortlaxdiscot, det avr typ jätte länge sen jag var på ett! senaste var typ.. sdol tror jag?? :O

Nu ska jag läsa lite i engelska boken och ringa elin! Det har blivit en vana att prata med henne varje dag/kväll ;P
Så vi hörs imorn! pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0