nattblogg!

TjaTjaah!

Kan inte somna så det blir ett nattinlägg,
imorn ska vi åka tidigt till nåt ställe som är typ som liseberg/gröna lund?
ASSA OMG när jag pratar om hur det är här och vad jag gör och sånt låter det typ som sommar elr?? :O
I alla fall så kmr vi vara där typ hela dan, så jag kmr nog inte uppdatera nå mky efter det här, kanske på kvällen.

Nu ska jag nog i alla fall se vad det finns för filmer på den här datan, så ska jag välja nån och försöka somna till den, vi ska åka typ mellan 8 och 9 imorn :S USCH så tidigt! Kmr typ inte kunna vakna alls, när man ska upp tidigt och man måste sova mkt så känns det typ som att man ska "tvångs" sova, och då kan jag aldrig somna.. :O

Jaja nu ska jag välja film så vi "ses" imorgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0