sen uppdatering!

äntligen har jag fått datorn ett tag för en gångs skull!

har väl inte skrivit på ett tag så tänkte berätta lite om vad jag har gjort!

igår gjorde jag ingenting, och idag var alla andra borta så jag passade på att vara hemma ensam då, så jag har sett film och solat för det mesta.

Det e ganska fint här just nu, ingen snö ofc! Grönt överallt och jättevarmt! När vi först kom hit var det sol men de senaste dagarna har det varit mulet -.- Men imorn ska det bli sol! :D Så då kan man sola ute ist ;)

Nu ligger jag i sängen och ser Avatar och skriver med emelie :) Jätte efter med att se den men jag kanske är bland dom första att ha den direkt på datorn? (A)
Imron blire stan, ska köpa lösögonfransar först och främst sen vet jag inte,
nu har jag inge mer å säga så jag skriver mer om min dag imorgon!

PussPuss saknar er! :*

Kommentarer
Postat av: emma

haha det känns konstigt, har glömt din röst! :S är det samma "tid" alltså ingen tidsskillnad i holland? hör av dig!

2010-04-05 @ 12:17:42
URL: http://emmar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0