världens bästa köp ever!

Idag har jag varit på bio och på stan, där jag köpte världens bästa grejer!
Om man jobbar i holland (som min pappa gör) får man köpa saker på speciella affärer där allt är skattefritt, vilket gör det mkt billigare!
Så vi var då där idag och gissa vad dom hade där?
Ett paket med 2 st "The colossal volume express" mascara från maybeline och en eyeliner..
för 130 kr! 
Köpte direkt! I sverige kostar 1 sån mascara typ 130 kr, och nu ahr jag 2 såna plus eyeliner till priset av en mascara!
Sen såg jag en anna bra sak..
Extra stor flaska hårspray från Tresemmé för ca 30-40 kr!
Köpte också direkt! Isverige kostar ju 1 tresemmé produkt ungefär 80 kr!
Gissa om jag är överlycklig! :D



       

   



Nu får ni vara avis ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0