istiden.. vart tog du vägen? D:

En viss person fattar ;);)

Äntligen!
Idag ska jag fixa hårförlängingen, film, äta godis och sen som emelie alltid säger, dejta kudden ;)
 
Hatade den här skoldagen..  Kom som vanligt inte riktigt överens med exakt alla i klassen..
(HOST EMMA BITCH MAN SKA INTE GÅ IN PÅ BILDER BAARA JAG HAR RÄTT!! ;)


eller idag kanske man ska säga att jag ska dejta marabou (A)
Men nu ska jag fixa håret osv så jag kanske uppdaterar mera ikv eller imorgon, då jag,elin, olivia och emelie ska till stan :D
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAN JAG MANADE ATT DU SKULLE TA EN BILD FRÅN GOOGLE IST FÖR ATT BLÄDDRA RUNT OMKRING PÅ SCORETT SIDA EFTER SIDA. Snabbare, enklare, coolare.

2010-02-12 @ 19:45:49
Postat av: julia

jag vet.. jag skulle bara spela lite dum (A)

2010-02-12 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0