kortare hår igen! :O

Vet ni en sak? Jag var tvungen att ta bort hårförlängningen, men jag ska ta på den igen snart!
Men ju längre man har limmet mot hårbottnen, ju mer sliter det på håret, så man måste ta bort löshåret då och då så att håret får återhämta sig och färga utväxten och så, så till helgen elr senare i veckan så ska jag limma på hårförlängningen igen, och om jag köper hårförlängning igen så blir det kanske clips, så slipper man trassla med limm och så vidare.


lättare, smartare val? Men limm är nog lättast ändå även fast det kan vara lite tjorvigt, för jag kmr aldirg orka fixa dom där klämmorna hela tiden, då e det ju lättare om det sitter på hela tiden?

Aja, nu ska jag inte göra nåt spec, sen ska jag lägga mig och läsa så länge vi båda andas
 nu har jag inge mer å säga så vi får höras imorn! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0