Love, love, love i wan´t you´re looove!

Låt som har dunkat i huvet flera veckor! -.-

Ida ringde mig idag och bad mig komma till porsnäs så jag hann träffa henne innan hon far till gällivare elr vart det nu var, men han inte.. Men läskigt nog så träffade jag henne på samma buss på väg hem så det löste sig :D
Är astrött, orkar typ inte röra mig och det sträcker i benen när jag går -.- Har aldrig varit så SLUT nånsin, Usch!!!
Försöker att inte somna på tangentbordet men ska hålla ut tills detta inlägg e färdigt!

Lyssnar som vanligt på musik och skrattar åt fjortisvideosar.. Har för tråkigt!
Men nu orkar jag inte sitta här och dö så vi hörs imorn efter ännu en skitdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0