SDOL!!

Längtar tillbaka, så jävla kul det var! :D Och maskinen var asbra!

Ganska underhållande med den där h***n som drog i mitt hår och typ trodde hon kunde få det att lossna.. :S Synd att det sitter fast väldigt bra då ;)
HAHAH så jävla fail det äcklet.. Jaja!

idag ska jag träffa ida och säkert många andra, har typ inte varit ute på flera veckor så det ska bli jätte kul!
Idag har jag varit hemma ensam och legat i soffan med täcke och film, och väldigt mkt godis såklart!
Nu måste jag gå så jag skriver mer senare PussPuss

Kommentarer
Postat av: horaN ;dd

trodde inte de skulle lossna ;* de sitter fast med limm juuu, så hade jag velat att de skulle fara av hade jag tagit i då jag drog, HAHAHA

2010-02-20 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0