snart orkar jag inte svara längre!

Bara så du vet så orkar jag snart inte svara så här på dina komentarer, det blir ganska tröttsamt efter ett tag att alltid bry sig om det, det kmr typ ta upp 80% av bloggen för det värkar som att du aldrig kmr å ge dig!..  -.-

hm.. bra att du slängde den det såg inte bra ut :* och vrf köpte du ens en som inte var i din färg..??
Och iblanf orkar man bara inte BRY sig om sitt hår hela tiden om det är slickat elr ej och du, du har slickat OCH jätte upplikpt och det, lillalilla gumman är jääättesnyggt.. :S  Och du vet inte ens hur långt hår jag har nu, och föresten, även om du är äldre än mig, vem är det som är "liten" av oss 2? ;) ;)
Love you to!<33333333

Kommentarer
Postat av: horanNNN

nä jag orkar inte heller läsadin blogg längre, HAHAHA

de va visst min färg ? men aja, hejdå PÖZZZZZZ SÖTNOOOOEEES

jo jag vet hur långt hår du har:o

& aaa de är du som är liten vad sanckaru om?

2010-02-22 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0