elin är epilepsi unge som tar mitt liv

ledsen att jag har haft usel uppdatering, men jag bloggar när jag har lust och har nåt att skriva, t.ex om man kmr hem från en jobbig lektion med anders och känner sig emo och man e trött, är det värkligen kul att läsa om sånt?nej! men ibland måste man ..

elin tog samma buss som oss hem, kul! När jag gick av gjorde hon nån epilepsianfall grimas genom fönstret så jag typ asgarva och råka typ gå ut mitt på vägen utan att se typ när alla bilar kom -.-
sen när hon ringde var jag tvungen att kasta ut alla saker ur väskan för att hitta mobilen.. asså ibland blir jag så less på att jag e så jävla KLUMPIG Å BLOND.. ork.....
Lyssnar på twilight musik (kalla mig nörd..) Sen vet jag interiktigt vad jag ska göra.. Jo jag ska läsa twilight heheheh;) fjärde boken.
Ganska stolt jag och elin fick alla rätt på engelska förhöret idag, INGET FUSK ;) (A)
Bra start på den nya terminen? :)
Tror inte jag orkar göra nå spec ikv, ska nog bara slöa (Y)
Nu ska jag börja med mitt slö puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0